Reklamačni protokol

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:          www.hrackyduba.cz

Společnost:                        Michal Duba

Se sídlem:                          Lipová 408, 391 56 Tábor 4

IČ/DIČ:                              46699694, DIC: CZ7204191753

E-mailová adresa:             sklad@hrackyduba.cz

Telefonní číslo:                  381 25 19 17

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:     

Moje adresa:                     

Můj telefon a e-mail:         

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne :                    jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku

 Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

 Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

 

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání

Datum objednání :                       datum obdržení : 

  1. Číslo objednávky:
  2. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem
    a budou navráceny zpět způsobem
  3. Jméno a příjmení spotřebitele:
  4. Adresa spotřebitele:
  5. E-mail:
  6. Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

V                                 Dne 

 

                            (podpis)
______________________________________

        Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č.

 

  Obecná poučení k uplatnění reklamace

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení